11лс60п, 11лс660п, 11лс45п, 11лс745п

Робочий тиск до: | 80,100,160,200 кгс/см² (атм, bar) |
Кріплення на трубопроводі: | на приварення |
Повід: | пневмогідравлічний,ручний |
Кран кульовий для наземної і підземної (Ду150) установки з кінцями під приварення
Робоче середовище - неагресивний природний газ при температурі від -60 до +80 ° С
Матеріал корпусу - сталь
Привід: ручний - 11лс60п, п1,11лс45п; пневмогидроприводом - 11лс660п, п1, п7, п6, 11лс (6) 745п, п6, П8
Dy | L | H (ручний / пневмогідро) | Маса (ручний / пневмогідро) |
50 | 200 | 110/300 | 15/41 |
80 | 250 | 160/330 | 35/75 |
80/50 | 200 | 110/300 | 17/42 |
100 | 280 | 210/390 | 53 / 92 |
150 | 400 | 225/470 | 140/248 |
Крани. Особливості конструкцій.
Один з найбільш універсальних матеріалів, вживаних для виготовлення сідел, - фторопласт-4, що має низький коефіцієнт сухого тертя, високу хімічну стійкість, широкий діапазон робочих температур. Для кранів, що працюють при високих тисках, в якості матеріалу ущільнення сідел застосовують фторопласт-3. У порівнянні з фторопластом-4, він має більш високі механічні характеристики і лише незначно поступається йому по хімічній стійкості.
Як матеріал ущільнення сідел кранів, що працюють на трубопроводах високого тиску і на неагресивних рідинах і газах, застосовують також капрон. В якості ущільнюючого матеріалу може застосовуватися і гума, оскільки у цього матеріалу найкращі ущільнюючі характеристики. Але гума не підходить для середовищ з високими температурами, і може бути застосована в затворі з плаваючий кулею тільки при Ру <2,5 МПа.
У стандартно працюючому кульовому крані, або затворі, з плаваючою кулею, герметичне ущільнення забезпечує сідло за кульової пробкою, за рахунок герметичного прилягання до сферичної і торцевої поверхонь. Сідло ж, розташоване перед кулею, може віджиматися тиском робочого середовища від торцевої поверхні і згинатися. У цьому випадку робоче середовище буде проходити через утворену щілину в порожнину кульового затвора. Щоб уникнути пошкодження сідло перед кулею необхідно надійно закріплювати в корпусі.
Це може бути зроблено за допомогою:
- пружинного кільця, що вставляється в канавку;
- двома півкільцями з внутрішніми буртами;
- плаваючим бронзовим кільцем, надітим на кулю;
- втулкою з різьбленням і т.д.
Ресурс роботи і надійність в експлуатації кранів з плаваючою кулею без подпружінівання елементів, залежать великою мірою від правильно обраного попереднього затягування ущільнюючих сідел. Якщо затягування недостатнє, при малих тисках не буде досягнута потрібна герметичність; якщо вона надмірна, збільшується момент тертя кулі, що призведе до деформації матеріалу сідла і передчасного зносу виробу. Тому для нормальної роботи кранів в таких умовах необхідно створити посадку сідла в гнізді з гарантованим зазором.
При закритті затвора сідло розтягується кулею рівномірно, в межах пружної деформації. І при повній компенсації зазору займає нормальне робоче положення.
Величину зазору вибирають з урахуванням розтягування сідла при попередньому підтисканні, т. е. в межах сумарних пружних деформацій.