професійний підбір підхожого насосу
ftg - professional selection fitting pump
  1. Каталог товарів  ›
  2. Довідник арматури  ›
  3. Крани сталеві  ›
  4. 11лс60п, 11лс660п, 11лс45п, 11лс745п
Сервіс підбору насосів
за витратою і напором

11лс60п, 11лс660п, 11лс45п, 11лс745п

Креслення арматури
Робочий тиск до: 80,100,160,200 кгс/см² (атм, bar)
Кріплення на трубопроводі:на приварення
Повід:пневмогідравлічний,ручний

Кран кульовий для наземної і підземної (Ду150) установки з кінцями під приварення

Робоче середовище - неагресивний природний газ при температурі від -60 до +80 ° С

Матеріал корпусу - сталь

Привід: ручний - 11лс60п, п1,11лс45п; пневмогидроприводом - 11лс660п, п1, п7, п6, 11лс (6) 745п, п6, П8

Dy L H (ручний / пневмогідро) Маса (ручний / пневмогідро)
50 200 110/300 15/41
80 250 160/330 35/75
80/50 200 110/300 17/42
100 280 210/390 53 / 92
150 400 225/470 140/248

Крани. Особливості конструкцій.

Один з найбільш універсальних матеріалів, вживаних для виготовлення сідел, - фторопласт-4, що має низький коефіцієнт сухого тертя, високу хімічну стійкість, широкий діапазон робочих температур. Для кранів, що працюють при високих тисках, в якості матеріалу ущільнення сідел застосовують фторопласт-3. У порівнянні з фторопластом-4, він має більш високі механічні характеристики і лише незначно поступається йому по хімічній стійкості.

Як матеріал ущільнення сідел кранів, що працюють на трубопроводах високого тиску і на неагресивних рідинах і газах, застосовують також капрон. В якості ущільнюючого матеріалу може застосовуватися і гума, оскільки у цього матеріалу найкращі ущільнюючі характеристики. Але гума не підходить для середовищ з високими температурами, і може бути застосована в затворі з плаваючий кулею тільки при Ру <2,5 МПа.

У стандартно працюючому кульовому крані, або затворі, з плаваючою кулею, герметичне ущільнення забезпечує сідло за кульової пробкою, за рахунок герметичного прилягання до сферичної і торцевої поверхонь. Сідло ж, розташоване перед кулею, може віджиматися тиском робочого середовища від торцевої поверхні і згинатися. У цьому випадку робоче середовище буде проходити через утворену щілину в порожнину кульового затвора. Щоб уникнути пошкодження сідло перед кулею необхідно надійно закріплювати в корпусі.

Це може бути зроблено за допомогою:

    пружинного кільця, що вставляється в канавку;
  • двома півкільцями з внутрішніми буртами;
  • плаваючим бронзовим кільцем, надітим на кулю;
  • втулкою з різьбленням і т.д.

Ресурс роботи і надійність в експлуатації кранів з плаваючою кулею без подпружінівання елементів, залежать великою мірою від правильно обраного попереднього затягування ущільнюючих сідел. Якщо затягування недостатнє, при малих тисках не буде досягнута потрібна герметичність; якщо вона надмірна, збільшується момент тертя кулі, що призведе до деформації матеріалу сідла і передчасного зносу виробу. Тому для нормальної роботи кранів в таких умовах необхідно створити посадку сідла в гнізді з гарантованим зазором.

При закритті затвора сідло розтягується кулею рівномірно, в межах пружної деформації. І при повній компенсації зазору займає нормальне робоче положення.

Величину зазору вибирають з урахуванням розтягування сідла при попередньому підтисканні, т. е. в межах сумарних пружних деформацій.