Насоси для вирішення ваших задач
Професійний підбір і продаж насосів
  1. Підбір насосів  ›
  2. Відцентрові насоси промислові моноблочні

Відцентрові насоси промислові моноблочні

Сервіс підбору насосів
за витратою і напором

Промислові моноблочні насоси в широкому асортименті. Розрахунок, підбирання, монтування і налаштування систем водопостачання і підвищення тиску. Детальний опис та допомога в самостійному підбиранні


Підбирання насоса загальнопромислового призначення

Раз'яснения до програми для підбирання насосів
Витрата,
м³/г
Напір,
м
 
Точно

Наша практика постачання запчастин до відцентрових насосів дозволяє виділити деякі особливості цього виду діяльності.
Всі відцентрові насоси в обов`язковому порядку складаються таких запчастин, як корпус, іноді званого завитком, робочого колеса, також іменованого крильчаткою і також іменованого імпелером, торцевого ущільнення і двигуна . Деякі моделі обладнуються дифузорами, іноді званими розсіювачами, у деяких є виносний або вбудований ежектор, у консольних відцентрових промислових насосах є запобіжна (або сполучна) муфта. Велика кількість сучасних побутових і промислових насосів мають спільний вал двигуна і насосної частини. У деяких спеціалізованих промислових насосів, у свердловинних насосів, а також у консольних насосів вали у насосної частини і у двигуна свої власні.
Запчастина «корпус насоса (завиток)». Він може тріснути з різних причин. Якщо корпус насоса (завиток) чавунний, ремонт в принципі можливий, але вимагає спеціального устаткування і високої кваліфікації фахівця. Якщо ремонт неякісний, це загрожує наслідками, особливо, якщо промисловий насос працює з внутрішнім тиском вище двох атмосфер. У зв`язку з цим краще купити новий. Корпуси (завитки) насосів, які виготовлені з нержавіючої сталі надійні. За бронзовим корпусам (завиткам) ми досвіду не маємо. Так як корпуси насоса (завитки) виходять з ладу відносно рідко для імпортних насосів на українських складах їх ніхто не тримає. Поставка здійснюється в терміни від двох тижнів до двох місяців.
Запчастина «робоче колесо (крильчатка або імпелер)» теж виходить з ладу відносно рідко, хоч і дещо частіше, ніж корпус насоса. В основному страждають бронзові робочі колеса (крильчатки, імпелери) вихровий конструкції. Вони нестійкі до абразиву, тому якщо в робочому середовищі є тверді включення у таких робочих коліс (крильчаток, імпелерів) стирається зовнішня кромка і насос втрачає напір. Власне кажучи, абразивні включення в робочому середовищі є лихо і всіх інших конструкцій робочих коліс (крильчаток, імпелерів), але вихрові страждають найбільше. Сильно страждають також робочі колеса високонапірної конструкції. Саме тому насоси для брудної води рідко робляться високонапірними, а ті нечисленні моделі, які існують, непропорційно дорогі. Інша причина виходу з ладу робочих коліс - робота в режимі кавітації. Певний асортимент робочих коліс, в основному для насосів невеликої потужності, на складі є. Поставка на замовлення здійснюється в ті ж терміни, що і для корпусів. Якщо насос має дифузор, окремо ні робоче колесо, ні дифузор не продаються - це комплект.
Запчастина «ежектор» виходить з ладу ще рідше. Вбудований ежектор по зносостійкості можна прирівняти до дифузора. У виносних ежекторах, звичайно виходить з ладу трубка Вентурі, яка виготовлена з полімеру або композиту. У зв`язку з тим, що насоси з ежектором не бувають великої потужності, ежектора на складі в основному є, на замовлення поставляються тільки рідкісні моделі, такі як, скажімо, виносний ежектор для свердловини діаметром 2 дюйми.
Основну масу двигунів для промислових і побутових насосів можна ремонтувати. Не підлягають ремонту тільки деякі різновиди двигунів для свердловинних насосів і двигуни для циркуляційних насосів з «мокрим» ротором. Крім цього двигун для насоса можна поставити і не «рідний», а просто сумісний, тобто з відповідним за розмірами валом і відповідної потужності. Хоча тут слід враховувати ще й ККД самого двигуна і при необхідності давати корекцію потужності, в іншому випадку бажаних гідравлічних характеристик не вийде. Двигуни, які не підлягають ремонту, поставляються в зібраному вигляді, двигуни, які підлягають ремонту, як в зібраному вигляді, так і запчастинами. Окремо можуть поставлятися такі запасні частини двигуна, як, припустимо, вал з ротором, підшипники. Хоча кульковий або роликовий підшипник - виріб уніфікований, що виготовляється за ГОСТ, ДСТУ, DIN і його не обов`язково замовляти у виробника насоса. Спеціальні графітні підшипники (втулки) у двигунів з «мокрим» ротором поставляються у складі ремкомплекта для насоса. Вартість такого ремкомплекта часто робить нераціональним ремонт насоса взагалі. Поставка двигунів для насосів і запчастин до них від двох тижнів до двох місяців.
Запчастина «торцеве ущільнення для насоса» виходить з ладу найчастіше. Це можна сказати в деякому роді витратна деталь. Типи торцевих ущільнень стандартизовані у DIN, потреба в них є високою, тому виготовляються вони не тільки виробниками насосів, але і виробниками, що спеціалізуються на випуску торцевих ущільнень. Зараз на ринку представлений великий асортимент сумісних торцевих ущільнень китайського і західноєвропейського виробництва. За ціною вони трохи нижчі оригінальних. Ми продаємо такі торцеві ущільнення тільки західноєвропейського виробництва.
Окремо слід зазначити подвійні торцеві ущільнення з гідравлічним або газовим затвором, які застосовуються для потужних спеціалізованих промислових насосів. Вартість імпортних торцевих ущільнень такого типу невиправдано висока, тому ми продаємо такі ущільнення вітчизняного виробництва.