11с42п
Робочий тиск до: | 16 кгс/см² (атм, bar) |
Кріплення на трубопроводі: | фланцеве |
Повід: | ручний |
Кран кульовий запірний сталевий фланцевий
Призначення - застосовується як запірний пристрій, що повністю перекриває потік середовища в трубопроводах.
Робоче середовище - вода, пара, природний газ, нафтопродукти при температурі від -30 до +150 ° С
Матеріал корпусу - сталь 20; матеріал кульової пробки - сталь 20Х13; ущільнення кульової пробки - фторопласт-4.
Пояснення до креслення - п.1-фланець; п.2-корпус; п.3-стакан; п.4-рукоятка; п.5-гвинт; п.6-шток; п.7-фланець; п.8-кільце ущільнювача пробки кульової (2шт.); п.9-прокладка (2шт.); п.10-прокладка (2шт.); п.11-шпилька (4шт.); п.12-пробка кульова; п.13-кільце ущільнювача штока.
Dy | L | H | Маса |
50 | 130 | 170 | 49 |
65 | 105 | 180 | 49 |
80 | 125 | 215 | 75 |
100 | 133 | 240 | 75 |
125 | 180 | 280 | 98 |
150 | 390 | 415 | 83 |
200 | 460 | 415 | 93 |
Навантаження на кульові крани
У зв`язку з тим, що кульові крани на магістральних газопроводах працюють при високих тисках і в широкому діапазоні температур транспортованого газу і навколишнього повітря, деталі їх корпусу піддаються складним механічним і температурним впливанням. Навантаження, що сприймаються корпусами кранів, діляться на основні та додаткові.
До основних навантажень відносять тиск на корпус потоку робочого середовища, а також тиску, що створюється при установці кранів на трубопровіді (затяжка фланцевих з`єднань).
До додаткових навантажень відносять:
- тиск на корпус при гідроударі;
- вплив перепадів температури робочого середовища і навколишнього простору, і пов`язані з ними температурні деформації;
- вібрація від працюючого обладнання;
- усадка грунтів, якщо мова йде про магістральні трубопроводи; і т.п.
З цієї причини корпуси кульових кранів повинні мати достатню міцність і жорсткість, повну зовнішню герметичність, мінімальне число роз`ємів, легко збиратися і розбиратися. Найбільш повно цим вимогам відповідають кульові затвори. Внутрішні порожнини і поверхні ущільнювачів затворів максимально наближені до найпростіших геометричних форм, що дозволяє створювати високоміцні конструкції з високим ступенем герметичності. А співвісне розташування приєднувальних фланців - сприймати великі температурні навантаження і навантаження від трубопроводів.
Корпуси кульових кранів можуть бути литими нероз`ємними або звареними; складаються з двох частин з одним вертикальним або горизонтальним роз`ємом, з трьох частин з двома роз`ємами.
Робота підшипників в кульових затворах характеризується наступними умовами: труднощі мастила, мала частота обертання при високих навантаженнях, обмеження повороту вала в підшипнику на кут не більше 90 °, періодичність у роботі. У зв`язку з цим в кульових затворах використовують підшипники без змащення, виготовлені з наповнених фторопластов або комбінованих антифрикційних матеріалів. Підшипники кочення застосовують вкрай рідко.