Насоси Wilo-Drain MTS
Заглибний насос з різальним механізмом фірми Wilo
Конструкція:
Wilo-Drain MTS заглибний насос з різальним механізмом, що дозволяє експлуатувати насос у важких умовах для перекачування неочищених стоків з вмістом довговолокнистих, ниткоподібних включень і твердих завислих частинок.
Закрите однолопастне колесо, що дозволяє вільно проходити завислим частинкам розміром до 10 мм, і сферичної форми, запатентований різальний механізм забезпечують оптимальний ККД і надійну роботу насоса. Вал насоса обертається в підшипниках кочення, що змащуються.
Вал ущільнений ковзним торцевим ущільненням з боку робочої рідини і манжетовим ущільненням з боку двигуна. Оливна камера захищає двигун від протікання одночасно охолоджуючи і змащуючи ущільнення.
Монтаж тільки у вертикальному положенні. Установка може бути рухома (з опорною стійкою, з коліном) і нерухома (на спеціальній автоматичній муфті).
Стандартний обсяг поставки: насос повністю готовий до підключення в комплекті з 10-и метровим кабелем.
Застосування:
Насоси серії Wilo-Drain MTS оснащені різальним механізмом, розроблені для перекачування каналізаційних вод з фекальними масами, з ниткоподібними і довговолокнистих включеннями. Ножі розрізають і подрібнюють включення до таких розмірів які насос здатний перекачувати. Ця серія в основному застосовна при напірному водовідведенні, коли самопливне водовідведення занадто дороге, наприклад, наявність ґрунтових вод, низинне розташування об`єкту, віддаленість від центральної мережі та ін.
Експлуатаційні обмеження: p >
Призначений для водовідведення стоків температурою від +3° С до +35° С.
Температура навколишнього повітря не більше +40° С.
Рекомендована кількість включень в годину - 20, максимум - 50
Електродвигун:
Випускаються в однофазній і трифазній версіях. Живлення 1~230 В, 3~400 В.
Трифазні версії можуть постачатися у вибухозахищеному EEx виконанні для роботи в вибухонебезпечних умовах.
Ізоляція класу F.
Ступінь захисту IP 68.
Матеріали:
Випускаються в чавунному EN-GJL-250 корпусі з робочим колесом з чавуну EN-GJL-200.
Нержавіючий вал зі сталі 1.0570 або 1.4404
Ковзне торцеве ущільнення з боку насоса (залежне від напрямку обертання) - SiC/SiC.
З боку мотора ковзне торцеве ущільнення - графіт/хром (крім MTS 40/27, MTS 40/24, MTS 40/21).
Манжетове ущільнення валу з гуми NBR
Нерухоме ущільнення - NBR.
Корпус двигуна - 1,4404 (AISI 316L).
Різальний механізм: нержавіюча сталь 1.4528
Технічні характеристики:
Напірний патрубок DN 40.
Потужність, кВт: 1,0-2,5
ПОСТАЧАЄМО
насосторцеве ущільнення (защільник)
підбір та поставка аналогів
РЕМОНТУЄМО
заміна торцевого ущільнення (защільника)НАДАЄМО ПОСЛУГИ
Консультації з приводу встановленняШеф-монтаж
Введення в експлуатацію
Підбір і заміна на аналогічний
ПЕРЕЛІК МОДЕЛЕЙ
MTS 40/27 | ||
MTS 40/24 | ||
MTS 40/21 | ||
MTS 40 E 39.16/25 | ||
MTS 40 E 35.15/23 | ||
MTS 40 E 31.14/21 | ||
MTS 40 E 26.15/15 | ||
MTS 40 E 23.14/12 | ||
MTS 40 E 20.13/11 |