професійний підбір підхожого насосу
ftg - professional selection fitting pump
  • Vodafone +380508132514 Інтертелеком +380949712312
  • Київстар +380966980735 Viber +380966980735
  • +380542794312
  • e-mail:public@ftg.com.ua

MAI, MAN, MAF (Zenit)

Сервіс підбору насосів
за витратою і напором

зображення: MAI, MAN, MAF (Zenit)

Промисловий фекальний насос фірми Zenit

Застосування:

Серія насосів MA (MACS) розроблена для перекачування побутових неочищених стоків, каналізаційних рідин з вмістом фекальних мас, промислових неагресивних стоків , грунтових вод. Застосовуються дані насоси в очисних спорудах, каналізаційних системах побутових і промислових, на тваринницьких фермах, в сільськогосподарських комплексах.

Конструкція:


Серія заглибних насосів з чавунним робочим колесом і в чавунному корпусі, розроблена для важких умов експлуатації. Гідравліка та двигун сухого типу в єдиному корпусі. Конструкція високоміцна і компактна. Можливість сухого установлення при наявності охолоджувального кожуха. Корпус насоса пофарбований екологічно чистою вінілепоксидною фарбою. Всі деталі мають високу корозійну стійкість.
Захист двигуна від протікання здійснюється двома механічними ущільненнями з карбіду кремнію і манжетовим ущільненням, уміщених в оливну камеру. Така конструкція збільшує ресурс ущільнень. Є можливість візуального контролю герметичності ущільнень через спеціальний пристрій.
З конічним валом поєднана спеціальна бронзова втулка, яка дозволяє легко відновлювати сполучення крильчатки, зберігаючи таким чином постійні гідравлічні характеристики насоса.
На замовлення споживача можливе постачання насосів з вибухозахищеним двигуном (моделі Ex для роботи в колодязях і збірниках з наявністю вибухових газів)
Одноканальне чавунне робоче колесо відкритого типу. Особливе оброблення гідравлічної частини забезпечує виштовхування завислих твердих тіл і запобігає блокуванню крильчатки.
Опорна секція робочого колеса характерна наявністю системи ASC, що складається з ряду канавок, і пристроя управління величиною радіального зазору. Система ASC перешкоджає засміченню. Пристрій управління величиною радіального зазору призначений для відновлення розрахункових гідродинамічних характеристик насоса навіть після того, як рухомі частини насоса будуть зношені.
Всі моделі комплектуються кабелем. Насоси призначені для безперервної експлуатації.
  • MAI: насос в чавунному корпусі з одноканальним відкритим робочим колесом з високоміцного чавуну EN-GJL-250. Захист двигуна від протікань здійснюється двома механічними ущільненнями з карбіду кремнію, поміщених в оливну камеру. Є можливість візуального контролю герметичності ущільнень через спеціальний пристрій. Вал з нержавіючої сталі AISI 420. Великий вільний інтегральний просвіт дозволяє пропускати великі домішки без загрози заклинювання крильчатки. Двигун екологічний сухого типу, вбудований конденсатор в однофазних моделях, захисне реле тиску в трифазних. Фланцевий напірний патрубок для зручності монтажу насоса. Експлуатація тільки в зануреному стані, оскільки не оснащений системою охолодження двигуна і механічного ущільнення. Потужність двигуна 0,74 кВт.
  • MAN: насос в чавунному корпусі з одноканальним відкритим робочим колесом з високоміцного чавуну EN-GJL-250. За замовленням споживача насоси цієї серії можуть поставлятися з сертифікатом вибухозахищеності ATEX. Промислова серія насосів для складних умов експлуатації. Крильчатка кріпиться на валу за допомогою конічної муфти, що дозволяє легко відновлювати сполучення крильчатки, максимально довго зберігаючи постійними гідравлічні характеристики насоса. Захист двигуна від протікань здійснюється двома механічними ущільненнями з карбіду кремнію, обоє укладених у велику оливну камеру. Є можливість візуального контролю герметичності ущільнень через спеціальний пристрій. Спеціальний фланець дає можливість швидкого доступу до блоку ущільнень для обслуговування і заміни. Вал з нержавіючої сталі AISI 420. Двигун екологічний сухого типу, вбудований конденсатор в однофазних моделях, захисне реле тиску в трифазних. Фланцевий напірний патрубок для зручності монтажу насоса. Стандартні модифікації серії MAN випускаються без охолодження двигуна і експлуатуються тільки в зануреному стані. Версії насосів з охолодженням двигуна випускаються під замовлення. Система охолодження двигуна може бути із закритою сорочкою і з відкритою сорочкою, залежно від вимог замовника. Потужність двигуна від 1,1 кВт до 4,1 кВт.
  • MAF: насос в чавунному корпусі з одноканальним відкритим робочим колесом з високоміцного чавуну EN-GJL-250. Серія з сертифікатом вибухозахищеності ATEX. Промислова серія насосів для складних умов експлуатації, де звичайні насоси не можуть застосовуватися. Крильчатка кріпиться на валу за допомогою конічної муфти, що дозволяє легко відновлювати сполучення крильчатки, максимально довго зберігаючи постійними гідравлічні характеристики насоса. Захист двигуна від протікань здійснюється двома механічними ущільненнями з карбіду кремнію, поміщених в оливну камеру. Контроль герметичності блоку ущільнювача можна здійснювати візуально через спеціальне вікно в оливній камері. Вал з нержавіючої сталі AISI 420.Двигун екологічний сухого типу з тепловим захистом. Фланцевий напірний патрубок для зручності монтажу насоса. Великий інтегральний просвіт для проходження великих часток. Немає системи охолодження двигуна, тому насос повинен працювати в зануреному стані. Потужність двигуна 0,74 кВт.

Технічні характеристики:

Насос випускається в чавунному (EN-GJL 250) корпусі з чавунним робочим колесом.
Нержавіючий вал. Стандартне манжетове ущільнення з NBR і два механічних ущільнення з карбіду кремнію (2SiC). Сорочка охолодження з вуглецевої сталі Fe360÷Fe370. Всі кріпильні деталі виготовлені з нержавіючої сталі.
Насоси призначені для перекачування стічних, каналізаційних рідин, фекальних мас, тваринницьких стоків, температурою від 0° С до +40° С, не агресивних з РН 6-11.
Призначений для експлуатації при температурі навколишнього середовища не більше +40° С.
Глибина занурення макс. 20 метрів нижче рівня рідини. Монтаж тільки у вертикальному положенні, установки можуть бути стаціонарними і пересувними. Додатково комплектуються спеціальної опорою для стаціонарного монтажу.
Кількість включень на годину не більше 20 і зменшується в залежності від потужності насоса. Колодязі і відстійники повинні бути достатніх розмірів, що виключає надмірну кількість пусків-зупинок.
Умовний прохід, мм: 65-150 мм
Вільний прохід: 40-120 мм
Потужність двигуна, кВт: 1,8-4,1

ПОСТАЧАЄМО

насос
робоче колесо (імпелер)
торцеве ущільнення
підбір та поставка аналогів

РЕМОНТУЄМО

ремонт насосної частини в моделях до 7,5 кВт
заміна торцевого ущільнення

НАДАЄМО ПОСЛУГИ

Консультації з приводу встановлення
Шеф-монтаж
Введення в експлуатацію

ПЕРЕЛІК МОДЕЛЕЙ