11с41п (Ду150-200)
Робочий тиск до: | 16 кгс/см² (атм, bar) |
Кріплення на трубопроводі: | фланцеве |
Повід: | ручний |
Кран кульовий запірний сталевий фланцевий
Призначення - застосовується як запірний пристрій, що повністю перекриває потік середовища в трубопроводах.
Робоче середовище - вода, пара, природний газ при температурі від -30 до +150 ° С
Матеріал корпусу - сталь 20; матеріал кульової пробки - сталь 20Х13; ущільнення кульової пробки - фторопласт-4.
Пояснення до креслення - п.1-фланець (2шт.); п.2-корпус; п.3-стакан; п.4-рукоятка; п.5-гвинт; п.6-шток; п.7-фланець; п.8-кільце ущільнювача пробки кульової (2шт.); п.9-прокладка); п.10-прокладка; п.11-гайка (4шт.); п.12-шпилька (4шт.); п.13-пробка кульова; п.14-кільце ущільнювача штока (3шт.).
Dy | L | H | Маса |
150 | 390 | 415 | 83 |
200 | 460 | 415 | 93 |
Крани. Особливості конструкцій.
У кранах з ущільнюючим сідлом перед кулею, обертання кулі здійснюється у двох опорних підшипниках, ковзання або кочення.
Конструктивно куля виконана як одне ціле з півосями. У плаваючих втулках, ущільнених в корпус за допомогою кілець, розташовані сідла ущільнювачів. Комплектом пружин відбувається попередній підтиск сідла затвора. У положенні «закрито», сідло, тиском робочого середовища, по кільцевій поверхні притискається до кулі. Сідло за кульової пробкою не бере участі в ущільненні.
При зміні напрямку подачі тиску в трубопроводі, функції сідел змінюються. На опори діє навантаження, обумовлена дією робочого тиску на вході, обмеженого діаметром. Співвідношення діаметрів в значній мірі впливає на надійність роботи затворів.
Затвори з ущільнюючим сідлом за кулею забезпечені плаваючими втулками, діаметр ущільнення яких менше середнього діаметра сідла. У цій конструкції діаметр сідла (внутрішній) більше діаметра прохідного отвору в кульовій пробці. І в положенні «закрито» сідло попереду кульової пробки придавлюється під тиском робочого середовища, відповідно в ущільненні не бере участь. Кульова пробка тиском робочого середовища притискається до сідла за пробкою, забезпечуючи високу герметичність затвора і зменшення навантаження на опорні підшипники.