ЛАМАНТИН ФТГ
трубопровідна арматура і насоси
насоси:
050 8132514
096 6980735
094 9712312
073 1503663
труб. арматура:
067 9647568
095 6065330
факс:
0542 640632
e-mail:
0413@ftg.com.ua
каталог товарівдовідник арматурипідібрати насосоплата і доставкаакціїстаттізв'язокпо-русски
  1. Каталог товарів
  2. Мотопомпи для брудної води

Мотопомпи для брудної води

Насоси з двигуном внутрішнього згоряння. Італійські, німецькі виробники, доступні ціни. Поставка тільки по Україні.


Підбирання мотопомпи для води, ПММ, рідких добрів

Раз'яснения до програми для підбирання насосів
Подача,
м³/ч
Напір,
м
 
Пріоритет

Мотопомпа - це насос, який використовує в якості приводу двигун внутрішнього згоряння. Так як ціна експлуатації двигунів внутрішнього згоряння на порядок вище ціни експлуатації електродвигунів, мотопомпи застосовуються тільки у випадках відсутності в місці експлуатації електричної мережі. У більшості випадків використання мотопомпи виявляється кращім використанню насоса з електродвигуном разом генератором електричного струму.

Двигуни використовуються як бензинові, так і дизельні.

Двотактні бензинові двигуни ставлять на мотопомпах відносно невеликої потужності (до 1-2 кВт), на більш потужних - чотиритактні. На більшості двигунів для мотопомп використовується повітряна система охолодження. Залежно від моделі на чотиритактних двигунах може бути встановлений датчик рівня масла. Сучасні бензинові двигуни для мотопомп оснащуються електронною системою запалення.

Дизельні двигуни ставлять на потужних мотопомпах. В зв'язку зі своєю дорожнечею широкого поширення в Україні вони не отримали.

Так як мотопомпи призначені для роботи в польових умовах, насосна частина для більшості з них виготовляється по конструкції самозаливного поверхневого насоса для брудної води. Це означає, що вони мають відкрите багатоканальне робоче колесо, яке знаходиться нижче усмоктувального патрубка. На вході ставиться зворотний клапан. Внаслідок цього робоче колесо (крильчатка) мотопомпи завжди знаходиться у воді. Така конструкція дозволяє перекачувати достатньо брудну воду і при цьому бути застрахованим від сухого ходу. Ступінь забрудненості води, яку може перекачувати конкретна мотопомпа, залежить від матеріалів корпусу і робочого колеса (крильчатки) мотопомпи, кількості каналів робочого колеса, наявності протиабразивним покриття на ньому, діаметра вхідного і вихідного патрубка.

Більшість мотопомп можуть самозаліватися. Тобто для того, щоб запустити мотопомпу в роботу достатьньо залити водою тільки насосну частину. При цьому максимальна глибина всмоктування не перевищує 8м теоретично, на практиці - менше.

Гідравлічні характеристики мотопомп теж мають свої особливості. Так як мотопомпи орієнтовані на брудну воду і мають відкрите робоче колесо, вони ніколи не бувають реально високонапірними, навіть якщо в описі виробника це задекларовано. У зв`язку з цим їх не можна використовувати для поливальної мережі, хіба що для деяких низьконапірних систем крапельного поливу, та й то навряд чи це буде доцільно з економічної точки зору. Існують, щоправда, мотопомпи, здатні піднімати 50-100 метрів, але це дуже дорогі спеціалізовані моделі. У цій статті вони не розглядаються.

Мотопомпи раціонально використовувати тільки двом гідравлічним схемам. Це або відкачка (дренаж) якого-небудь затопленого місця або наповнення ємності водою з джерела (ріки, водоймища і т.п.) в польових умовах.

Окремо слід сказати про хімічні мотопомпи. Такі мотопомпи знайшли широке застосування в сільському господарстві для перекачування аміачної води, інших рідких добрив, пестицидів. Багато таких мотопомпів можуть перекачувати в польових умовах бензин і дизельне паливо, однак наявність двигуна внутрішнього згоряння ускладнює забезпечення пожежної безпеки.

Мотопомпи для аміачної води, рідких добрив і пестицидів виготовляються з поліпропілену. Вони мають торцеве ущільнення, виготовлене з матеріалів інертних до перекачується середовищі. Як і переважна більшість мотопомп вони орієнтовані на витрату і ніколи не бувають високонапірними. Однак при їх застосуванні у високому напорі необхідності не виникає.